Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΟ

ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΑΣΤΡΗΣΙΟΥ

(Αιθουσα κακοφωτισμενη με λαμπες φθοριου,γκρι,μακροστενοι παγκοι παρατεταγμενοι.Ειναι το "εστιατοριο" σε καποια φυλακη του Τεξας.Πανω στον κεντρικο παγκο βρισκονται 2 χοτ-ντογκ,2 σακουλακια γαριδακια και 1 κοκα κολα.Μπαινει ο φυλακας κι απο πισω του ο θανατοποινιτης Ρε'ι' Ρουκφιλντ.Ειναι ανυπομονος.Ο φυλακας κανει ενα νευμα στον Ρε'ι',του δειχνει το γευμα του κι υστερα καθεται σε μια καρεκλα μπροστα στη σκηνη.)

ΡΕ'Ι' Ωωω!Αν ηξερα απο πριν οτι θα χα δικαιωμα για τετοιο γευμα τοτε και μονο στη σκεψη αδερφε μου αυτα τα τρια χρονια θα περνουσαν σα σιφουνας!
(καθεται,ανοιγει το πρωτο σακουλακι και καταβροχθιζει τα γαριδακια στο λεπτο)
Φιλε θελεις ενα?Ω θεε μου,μεγαλωνεις κι ερχονται κατι τετοιες στιγμες να αιτιολογησεις τα χουγια σου!Θα μουν καμμια δεκαπενταρια χρονων που ειχα βγει βολτα με τη Στε'ι'συ στο παρκο και της λεω <<Στε'ι'συ>>(δειχνει τα δοντια του)<<εχεις κιτρινακι γυρω απο τα δοντια απο τα γαριδακια!>>
Ξεκαρδιστηκαμε στα γελια κι υστερα εριξα το πρωτο μου γλωσσοφιλο που χε γευση τυρι-μπε'ι'κον..Ε..Μετα που παντρευτηκα τη Μαρθα συνηθισα στο φιλι με γευση μεντας και φαρμακιλας.Αυτο δεν ηταν φιλι,ηταν χαπι!Ισως να τη σκοτωσα και γι αυτο.Για τα φιλια που μυριζαν φαρμακειο,για τις αγκαλιες που εμπαζαν χιονι και για τα συρταρια που ηταν παντα τακτοποιημενα.
(με εκνευρισμο)<<Ρε'ι',Ρε'ι' αγαπη μου ποσες φορες θα σου πω να βαζεις την τραπουλα πισω στο σημειο που τη βρηκες?>>
Ομως εγω..κυριος!!Βραδυ τη σκοτωσα,ειχε ηδη πλυνει δοντια,ποτε δεν θα θελε η καλη μου να την κακοχαρακτηρισουν.(παυση)
Σιγουρα δε θες ενα?(δειχνοντας το δευτερο σακουλακι.Ο φυλακας δεν αντιδρα κι ο Ρε'ι' αρχιζει να μασουλαει λαιμαργα αλλα πιο ηρεμα απο πριν το πρωτο χοτ-ντογκ)
Δε λεω,εδω μεσα δεν ηταν και τοσο ασχημα οσο φανταζομουν!Ξερεις τι μου δινε μεγαλυτερη δυναμη?Η κορη μου που ερχοταν καθε βδομαδα να με δει λες κι ηταν συνενοχος,λες και δε μου κρατουσε κακια,λες και με δικαιολογουσε μεσα της με καποιον τροπο.Ερχεται,<<λουλουδι μου>>της λεω,<<σ αγαπαω>>και χα'ι'δευω τα κοντοκουρεμενα μαλλια της..<<Γιατι τα κουρεψες μωρο μου?>> τη ρωτω.<<Ε ρε μπαμπα..>>μου λεει,<<ξερεις..ο Κεβιν..>>-ο γκομενος-
<<λεει οτι το κοντο ειναι πιο τυπικο!>>
Ο προηγουμενος,ο Μπρα'ι'αν,δεν την αφηνε να τα κουρεψει,περπατουσε μεσα στο σπιτι,μαδουσε το μαλλι,φωναζε η Μαρθα <<Ρε'ι',πες της τιποτα ντε,ολη μερα μαζευω τριχες..>>
Παραξενο παιδι..Αρχη χειμωνα ητανε,ειχε βαλει κρυο και μαζευαμε οι δυο μας τα ξερα φυλλα απ τον πισω κηπο..Θα ταν δε θα ταν πεντε χρονων,επαιζε και γελουσε ωσπου καποια στιγμη ηρθε κλαιγοντας διπλα μου,κρατουσε ενα τοσο δα πουλακι πεθαμενο στην παλαμι της..<<Ειναι αδικο μπαμπα..Τοσο μικρουλι..Η μαμα του?Η μαμα του δε θα το ψαχνει?Ω μπαμπα,εχει τοσο κρυο..>>
Και θαψαμε το πουλακι κι η Λοριν ελεγε για χρονια στους συμμαθητες της πως εκεινη δε φοβαται να πεθανει γιατι εχει κρατησε στα χερια της ενα νεκρο πουλι κι ηταν τοσο ησυχο,σαν ευτυχισμενο..
(παιρνει το δευτερο χοτ-ντογκ και το τρωει πολυ πιο αργα απο το πρωτο)
Καλα φιλε,γαριδακι δε θες..Μια μπουκια λουκανικο?Δαγκωνω και νομιζω πως βρισκομαι σ εκεινη τη μερα!(σηκωνεται)Τελικος ΜΒΑ Τοροντο-Μποστον Σελτικς,γηπεδο,καταμεστο γηπεδο και κει,5 δευτερολεπτα πριν το τελος,κραταμε την ανασα μας,απολυτη σιγη και μπαινει το καλαθι και τοτε....Τους βλεπεις ολους να σηκωνονται και να τραγουδουν και να νιωθεις την απολυτη χαρα του να σαι ευτυχισμενος μ ετο τιποτα..(καθεται)Μετα πηγαμε και φαγαμε 6 χοτ-ντογκ ο καθενας με extra μουσταρδα!Κριμα,θα πρεπε να τους πω να φερουν κι εδω λιγη..Ας ειναι.(ανοιγει την κοκα κολα και την πινει πολυ αργα,γουλια,γουλια)
Κοιτουσα τη Μαρθα στο πατωμα και μετα εμενα στον καθρεφτη.Μετα παλι τη Μαρθα.Πανω στο κομοδινο της ηταν σε σειρα μεγεθους παρατεταγμενα το μπουκαλακι με τη λοσιον του ντεμακιγιαζ της,η κολωνια της,το υγρο των φακων επαφης και η κρεμα για την κακοσμια στα ποδια της.Τα ανοιξα ολα και τα μυρισα ενα ενα.Πηρα στο δαχτυλο μου λιγη κρεμα και την εφερα κοντα στη μυτη μου.Καλη μου Μαρθα,η κρεμα,μυριζε περισσοτερο απο τα ποδια σου,ποτε δε σ το ειπα.Καποια πραγματα,δεν διορθωνονται.(πεταει το κουτακι κατω,ανοιγει το δευτερο και τελευταιο σακουλακι γαριδακια,τα τρωει ενα ενα,εξαιρετικα αργα)
Τωρα,να μου πεις να σου δωσω,με το συμπαθειο κι ολας φιλε,δε σου δινω..
Ετρωγα στην αρχη,νομιζα δε θα τελειωσουν.Πως το γευμα,δε θα τελειωσει.Ξερεις,μου πανε τι συμβαινει,μια ενεση ειναι..Δεν τις φοβαμαι εγω τις ενεσεις!Δεκα σφραγισματα με τοπικη αναισθησια εχω κανει εγω!Δεν καταλαβαινω τιποτα!Η Μαρθα,ουτε ενα.(γλυκα)<<Αν επλενες τα δοντια σου Ρε'ι,αν τα επλενες...>>(καταπινει ενα γαριδακι)
Αυτο που με φοβιζει ειναι ο χρονος που θα μεσολαβησει..Θα καταλαβαινω?Εννοω..ξερεις..Θα ποναω η θα ναι σαν να με παιρνει ο υπνος?Δε μπορει..λιγο πονο θα χει..Ισα ισα για να καταλαβεις πως τιμωρεισαι..Γιατι αυτο δεν ειναι το νοημα?Η τιμωρια?(κοιταει καλα καλα το γαριδακι που κραταει και μετα το καταπινει)Θελω να προλαβω μονο να σκεφτω δυο τρεις εικονες..Το κανα και παιδι,αν σκεφτομουν κατι ομορφο δεν ακουγα το ενοχλητικο τικ τακ του ρολογιου και καταφερνα να αποκοιμηθω..(τρωει ενα γαριδακι)
Δε θα χει προλαβει να ξημερωσει αυριιο και ολα θα χουν τελειωσει.Α!Και φιλε...χαρη!Μην κανετε καμμια βλακεια και κουβαλησετε τη Λοριν εδω!Δε χρειαζεται να το δει για να το ζησει!Εμεις τα χουμε κανονισει ολα μεταξυ μας.(τρωει το τελευταιο γαριδακι)Της ειπα προχτες που ηρθε να με δει<<Λοριν,λουλουδι μου,μη λυπασαι,δεν ειμαι θυμωμενος..Εσυ με αθωωσες..Να το ξερεις,δε φοβαμαι τον πονο απλα..ω Λοριν..θα χει τοσο,μα τοσο κρυο..Και δεν θα ναι καν χειμωνας.>>
(κοιταει το αδειο σακουλακι.Σηκωνεται)
Σηκω φιλε..Νομιζω,τελειωσαμε.

(ακουμπαει το σακουλακι προσεκτικα πανω στον παγκο και τα φωτα σβηνουν ενω ο Ρε'ι' εχει σηκωθει και εχει μεινει ακινητος.)


ΤΕΛΟΣ


*Ισως τα λογια της Μαρθας,να μπορει να τα λεει ο φυλακας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: