Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

THE PARTY IS HERE(Αγγελική Χατζηδάκη)

Σάββατο βράδυ σ’ενα ινδικό εστιατόριο , μια μεγάλη παρέα γιορτάζει. Περίπου 16-17 άτομα κάθονται σε διαφορετικά τραπέζια και είναι καλεσμένα στα γενέθλια του Γιώργου που κλείνει τα 43 . Τώρα είναι συγκεντρωμένοι όλοι γύρω απ’το τραπέζι του Γιώργου που σβήνει τα κεράκια και τραγουδούν το Happy Birthday .

( Η συγκέντρωση ακούγεται μόνο, δεν φαίνεται). Καθώς η παρέα αποτελείται κυρίως από φιλικά μεταξύ τους ζευγάρια , η οικειότητα στη σχέση τους , καθώς και η διάταξη του χώρου, επιτρέπει το σπάσιμο της παρέας και έτσι οι γυναίκες κάθονται μόνες τους σ’ένα ωραίο τραπέζι δίπλα στο παράθυρο , είναι εξάλλου μια ευκαιρία να τα πούνε .

Η Κάτια τα έχει οργανώσει όλα , έχει διαλέξει το συγκεκριμένο εστιατόριο, έχει κανονίσει προκαθορισμένο menu και κρασιά και κάνει βόλτα στα τραπέζια για να περιποιηθεί τους φίλους της .

Η Κάτια , η γυναίκα του Γιώργου που γιορτάζει , έχει δύο παιδιά .Η Νατάσσα είναι παντρεμένη με τον Αντώνη και έχουν ένα παιδί τον Μάρκο 6 χρονών . Η Αντριάννα έχει χωρίσει και έχει ένα γιο τον Νίκο 5 χρονών , η Μαργαρίτα με τον Τάσο δεν έχουν παιδιά και η Ελενα με τον Κώστα έχουν ένα κορίτσι.

Οι 5 φίλες , είναι γύρω στα 30 , με παρόμοιες ζωές και παρόμοια προβλήματα . ‘Χρόνια Πολλά’ ‘Να ζήσεις’ ‘Να τα χιλιάσεις Γιώργο’ , ‘Κάτια να τον χαίρεσαι’ , εύχονται όλοι μαζί ,ακούγονται φωνές , γέλια, τσουγκρίσματα και οι κοπέλες προχωράνε στο τραπέζι τους

Νατάσα Α, εντάξει τώρα , μια χαρά είμαστε εδώ , να μπορούμε να μιλήσουμε , Κάτια μήπως πρέπει να πας να καθήσεις με τον Γιώργο ?

Κάτια Τι λες παιδί μου, κάθεται με τους άντρες σας και είναι μια χαρά , έχει και τους φίλους του από την κυνηγετική λέσχη , μιλάνε τώρα οι άνθρωποι για τα ζαρκάδια τους , να πάμε εμείς να ενοχλούμε ? .

Αντριάννα . Happy Birthday to you ,... να του το πούμε και στα κινέζικα όπως κάνουν στα παιδικά πάρτυ , αν και στην περίπτωση του Γιώργου στις νεκρές γλώσσες θα ήταν προτιμότερο .

Γιώργος ( ακούγεται από το άλλο τραπέζι η φωνή).Κορίτσια , χαμογελάστε στην κάμερα , σας παίρνει , τα ποτήρια σας , στην υγειά σας

Έλενα Στην υγειά σου Γιώργο , ότι επιθυμείς . Σταμάτα τώρα με την κάμερα που τρώμε, θα μας πάρει όλες μπουκωμένες .

Κάτια, (στον σερβιτόρο) Λίγο κρασί παρακαλώ είναι εύκολο ?

Σερβιτόρος Βεβαίως , κυρία μου αμέσως (Αφήνει τα ορεκτικά και πηγαίνει για το κρασί , σε λίγο τις σερβίρει )

Μαργαρίτα . (στην Κάτια).Πάρα πολύ ωραίο αυτό το μαγαζί ,και το φάγητο φαίνεται πολύ καλό ,που το βρήκες ?

Κατ . μου το σύστησε ο δάσκαλος της yoga .Σκέφτηκα ότι θα ήταν πιο πρωτότυπο να έρθουμε εδώ , όχι πάλι στα κρεατάδικα .

Νατ Ναι μια χαρά είναι εδώ και έχει πολύ ωραίο κόσμο .

Κατ Και του Γιώργου του άρεσε. Δεν πρόλαβε βέβαια να ασχοληθεί με την οργάνωση ,είχε πολλή δουλειά αυτές τις μέρες και πηγαινοέφερνε τα παιδιά στα φροντιστήρια .

Aντρ. Αυτόν τον άνδρα που έχεις, που ασχολείται με τα παιδιά , πρέπει να τον κηρύξουν προστατευόμενο είδος, να διατηρηθεί δείγμα του για τις επόμενες γενιές. Νατ Κι ο Αντώνης , κορίτσια, ασχολείται τελευταία, με βοηθάει. Προχθές που ήμουν και εγώ και ο Μάρκος χάλια με ίωση , πυρετό, είχα να κοιμηθώ τρεις μέρες , και να φροντίζω και το παιδί, ζέστανε μόνος του γιουβέτσι το βράδυ να φάει , παρακαλώ, και μου άνοιξε την πόρτα όταν γύρισα απ’το Παίδων.

Αντρ. Τυχερή ..τι θα’κανες χωρίς τέτοια βοήθεια.! Παιδιά αυτά τα blinis είναι πολύ ωραία . Τι είναι αυτό το ρόζ ?

Μαργαρίτα Γαρίδα

Αντρ .Πως τα ξέρετε όλα αυτά ,εσείς που μαγειρεύετε , όλες οι νοικοκυρές μαζεμένες εγώ παιδιά μαγείρεψα το 2005 μακαρόνια με κιμά , νομίζω και το’06 τον Απρίλιο και μετά μελομακάρονα αλλά αυτά δεν μετράνε γιατί έγιναν σαν μπιφτέκια ,και το’07 , όχι δεν θυμάμαι το’07 , αλλά για το’08 το έχω πάρει απόφαση, έχω στόχο :Θα σιδερώσω !! ναι θα το κάνω .Θέλω την εμπειρία. Ενα μανίκι, όμως . Κοντομάνικο !

Σερβιτόρος Λίγο κρασί , ακόμα ??

Αντρ. Ναι ευχαριστώ ( κοιτάζονται έντονα). (Αφού έχει φύγει) Εκτός από το φαγητό και άλλα πράγματα είναι ωραία εδώ . βλέπω

(Ο σερβιτόρος είναι ένα πολύ ωραίο παιδί , γύρω στα 25 και η περιποίησή του για τις κυρίες είναι διακριτική και ευγενική . Αυτό δεν εμποδίζει τις ανταλλαγές έντονων βλεμμάτων με την Αντριάννα)

Mαργ Οντως ειναι πολύ καλός, και όλο προς τα εδώ κοιτάζει .Νομίζω Αντριάννα ότι χάρη σε σένα θα μας περιποιηθεί ιδιαιτέρως !!! .

(Ερχονται οι σαλάτες ) Η Κάτια είναι ενοχλημένη

Κατια Παρακαλώ , η τάρτα yoga ήταν απαράδεκτα κρύα .Δεν το περίμενα αυτό , μπορείτε να μας φέρετε μια άλλη ?Και ένα μπουκάλι κρασί ακόμα . Οχι δεν χρειάζεται να μας σερβίρετε κρασί , θα βάλουμε μόνες μας .

Σερβιτόρος ( με χαμηλωμένο βλέμμα και τυπικό ύφος ) Βεβαίως κυρία μου , ότι πείτε (προς μια άλλη κοπέλα του service)

Παρακαλώ μια τάρτα ζεστή στις κυρίες

Κοπέλα Εντάξει Φίλιππε

Έλενα Μαργαρίτα πάλι τίποτα δεν θα φας ?

Μαργ. Ασε με έχω αρχίσει τη λαχανόσουπα . Το Σάββατο δεν άντεξα , είχαμε κόσμο, πήραμε πίτσες, έφαγα ένα κομμάτι, είχα 2,5 χρόνια φάω πίτσα , έφαγα 3 κομμάτια, άσε έσκασα από την στενοχώρια μου , τώρα τίποτα , 2 εβδομάδες λαχανόσουπα και 5 μέρες μόνο χυμό grapefruit , δίαιτα , μόνο δίαιτα .Μόνο σήμερα θα τη σπάσω λίγο.

Αντ. Και το αγκαθωτό κυλίκιο μη ξεχάσεις στο μηρό και ν’αλλάξεις μαστίγιο για το αυτομαστίγωμα των 20:00 γιατί αυτό που έχεις , έχει φθαρεί στις άκρες .

Μαργ Ναι κορόϊδευε εσύ , ο Τάσος μου είπε οτι πάχυνα ......

Αντ Το κήτος του Βορρά, ο καθιστός βούβαλος του απόκρημνου βράχου, ο Μπαλού, σου είπε εσένα ότι πάχυνες ?? Θα τρελαθούμε τελείως !

Μαργ (Συνωμοτικά ) Κάτια , τι γίνεται με τον παιδί που έβγαινες ? Συνεχίζεις ?

Ολες Ναι , για πες μας , πάει καλά ?

Ελενα Φύγατε τελικά το προηγούμενο σαββατοκύριακο ?

Κατ. ( Η Κάτια στη συγκεκριμένη αναφορά είναι έτοιμη να δακρύσει ) Οχι . Δεν πήγαμε πουθενά . Τελείωσε . Μου είπε ότι δεν θέλει να με ξαναδεί και ότι έχει μπεί μια άλλη γυναίκα στη ζωή του. Δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα κορίτσια ...

Νατ Ελα ρε συ , όχι . Και τώρα τίποτα ? Ούτε μιλάτε ? Εχει δουλειά αυτός , σπουδάζει ? Δουλεύει , τι κάνει ?

Κατ Φοιτητής είναι και τα βράδια δουλεύει σ’ένα μαγαζί

Μαργ Να πάμε εκεί που δουλεύει να μάθουμε ποια είναι η καινούργια ...

Κατ Θα σας τα πω άλλη φορά με λεπτομέρειες , τώρα είναι δίπλα ο Γιώργος .. Πάντως σας το λέω δεν μπορώ να τον ξεχάσω με τίποτα ...

(από το δίπλα τραπέζι που κάθονται οι άντρες ) Κορίτσια στην υγεία σας !!!

Στην υγειά σας ,στην υγειά σας . Ευχές και στα άλλα τραπέζια .... Στην υγειά σας

Ελ Γιώργο μου φτάνει με την κάμερα , ναι κοίταξα , κοίταξα , Χρόνια πολλά

Νατ Πόπο , τι φάϊ είναι αυτό , και κάνω και διάιτα .Προσπαθώ, τίποτα ,δεν χάνω γραμμάριο . Καλά, σας είπα ο Χρήστος με την Εφη χωρίζουνε ... Ολες μαζί : Τι, για λέγε , δεν το ξέρω αυτό ....

Νατ ναι,ναι χωρίζουνε , είχε γκόμενα φαίνεται ο Χρήστος και η Εφη το ανακάλυψε

Έλ. Πως το ανακάλυψε ?

Νατ Τι πως το ανακάλυψε ? Το γνωστό. Είδε το κινητό του , που του είχε στείλει μήνυμα η γκόμενα

Μαργ. Ρε παιδιά , δεν είναι σίγουρο όμως αυτό , μπορεί ο άνθρωπος να είχε απλώς ένα κοινωνικό φλέρτ…

Νατ Κοινωνικό φλέρτ με μήνυμα ‘Μωρό μου δεν μπορώ να ξεχάσω την χθεσινή μας

νύχτα, κάθε φορά , μου κοβόταν η ανάσα, σε νιώθω ακόμα , σε θέλω τώρα , το λουκουμαδάκι σου , φρατζολίνι μου’??

Αντ Ναι... , είναι κοινωνικός τύπος ο Χρήστος , άν το σκεφτείς , δεν είναι κακό!

Καλά και κράτησε ο μαλάκας αυτό το μήνυμα ?Παιδιά , να με θυμηθείτε , όλοι από τη νόσο των μηνυμάτων θα πάμε , μετά τα χρόνια της χολέρας και τη νόσο των τρελών αγελάδων , είναι η νέα μάστιγα της εποχής .

Μαργ. Κάτια θέλω να μου δώσεις το τηλέφωνο της αισθητικού που μου είχες πει στο Χαλάνδρι που κάνει botox με ορό , όχι ένεση

Κατ. Ναι ,αμέ θα στο δώσω

Ελ. Λοιπόν ακούστε να σας πω, τα δικά μου, κορίτσια

(Ερχονται τα κυρίως , μαζεύουν τα προηγούμενα πιάτα , ο Φίλιππος ο σερβιτόρος και η κοπέλα αφήνουν τα πιάτα .Ο Φίλιππος ,σερβίρει κρασί από το νέο μπουκάλι. Η ατμόσφαιρα είναι ελαφρώς φορτισμένη και οι συζητήσεις σταματούν. Η Αντριάννα πλέον τον κοιτάζει απροκάλυπτα εκείνος ανταποδίδει αλλά διακριτικά )

Αντ Ευχαριστούμε πολύ

Νατ Μμμμ ,ωραία φαίνονται

Μαργ Αχ, πάει η δίαιτα , καταστράφηκα σήμερα , 3 κιλά θα πάρω

Ελ. Ακου τώρα, παιδί μου, εδώ , έχουμε εξελίξεις (χαμηλόφωνα ) . Ο Κώστας παιδιά , νομίζω ότι δεν την έχει αφήσει την γκόμενα , όπως μου λέει , την πουτάνα την 23χρονη την τσούλα που είναι και στο πτυχίο , που τον παρέσυρε στο ιατρείο του, παιδιά , γιατί ο Κώστας μου δεν έκανε τέτοια , αλλά την εξέταζε βλέπεις , την τύχη μου, για γυναικολόγο και του’λεγα να γίνει γαστρεντερολόγος, ουρολόγος , μια χαρά ειδικότητες , μόνο κωλόγερους θα είχαμε για κωλονοσκοπήσεις

Νατ . Και ο Αντώνης έχει κάνει . Κωλονοσκόπηση . Μια φορά …

Ολες Κάτσε … !!

Ελ. Τέλος πάντων, αλλά ξέρω εγώ, είναι σπείρα με τη μάνα της , θέλουν να τον τυλίξουν για τα λεφτά του

Κατ. Ναι, ένας αυτός και ένας ο Βαρδινογιάννης .Εσείς την άδεια για το οικόπεδο την βγάλατε ?

Μαργ. Οχι , έχουμε κολλήσει . Για λέγε

Ελ Ναι, λοιπόν, νομίζω ότι δεν την έχει διώξει την γκόμενα , όπως μου λέει , γιατί προχθές που πήρα τηλέφωνο στο ιατρείο του , σήκωσε το σταθερό και ακόμα μιλούσε στο κινητό και έλεγε ‘Κι εγώ μωρό μου , κι εγώ’. Ναι, χμ, νομίζω οτι δεν την έχει διώξει ...

Νατ. Τι λες τώρα ,και απ’αυτό το κατάλαβες ότι δεν την έχει διώξει ??? Μήπως βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα ? Ρε Έλενα , βουλωμένο γράμμα ...

Ελ . Αλλά είμαι πολύ χαρούμενη , γιατί μου είπε ότι με τη γκόμενα δεν τελειώνει , και μόνο μ’εμένα τελειώνει και είναι σαν να είμαι εγώ ερωμένη του στο sex

Μαργ Παιδιά να το πάρω αυτό το παϊδάκι ?, ένα έμεινε. ( το παίρνει )

Αντρ. Κατσε , τώρα ,,,,,, εδω ζούμε ένα δράμα .... έχουμε θέμα, ... δεν τελειώνει με την γκόμενα , σου λέει ..!!....

Κατ Και εσυ τώρα είσαι και χαρούμενη ..!...Μπράβο , να ξαναβγούμε να το γιορτάσουμε !!!

Νατ Και τι έγινε μετά , όταν τον είδες ,ο χαμός ο μαύρος , εε ?

Ελ. Οχι , εγώ , κυρία , ανέβηκα πάνω , κυρία τελείως , όπως μου έχει πει η ψυχολόγα σαν να μην έγινε τίποτα , έβαλα το sexy body απ’τον Αεράκη

Νατ Το παιδί?

Ελ. Το παιδί μέσα , dvd .Και άρχισα λίγο μπούτι , λίγο μωρό μου, λίγο τέτοιο , έχεις φάει , ναι μου λέει , τέτοιο έχεις φάει (ναζιάρικα , ερωτικά ) και αρχίσαμε να το κάνουμε στο τραπέζι της κουζίνας όμως είχα ξεχάσει το καρτελάκι με την τιμή στο body, άστα , μόλις είδε ο Κώστας την τιμή , 196 € , κόπηκε τελείως.

Αντ.. Υπάρχει Θεος τελικά . Δυο φορές sex σε μια νύχτα και να μη τελειώσει ο αρχιμαλάκας .

Ελ. Πάντως παιδιά , πάμε καλύτερα. Μου το είπε και η ψυχολόγα και η Βούλα η χαρτορίχτρα στην Αχαρνών , καλά σ’αυτή μην πάτε , μου την έβγαλε σπαθάτη την γκόμενα ενώ είναι ξανθιά , αλλά μου το είπε ο ηγούμενος .

Κατ Ποιός ηγούμενος ?

(Εχουν τελειώσει το φαγητό τους και σιγοπίνουν το κρασί τους κουβεντιάζοντας και καπνίζοντας . Η Κάτια πίνει συνέχεια , παραγγέλνουν και άλλο μπουκάλι , συνεχίζει να πίνει. Οι στιχομυθίες με τον Φίλιππο συνεχίζονται , το ίδιο και το φλέρτ με την Αντριάννα ) Η Κάτια σηκώνεται , κάνει μια πολύ σύντομη βόλτα στους άλλους καλεσμένους και ξανακάθεται )

Ελ. Αχ, παιδιά . ο ηγούμενος είναι τέλειος , είναι σοφός , είναι ένας άγιος άνθρωπος ο ηγούμενος , αλήθεια άγιος , και εγώ δεν τα πίστευα αυτά , αλλά πραγματικά με βοήθησε , μου είπε να πάω τον Κώστα εκεί στην Μονή να του μιλήσει καμιά εβδομάδα , να τον φέρει στον ίσιο δρόμο γιατί ο ηγούμενος ενώνει οικογένειες .

Αντ Μήπως γουστάρει τον Κώστα ο ηγούμενος ? Οχι , το λέω μπας και τελειώσει κιόλας , ο Κωστάκης ..... με την ευκαιρία ...... που έχουμε και πρόβλημα ....

Ελ . Οχι παιδιά , πραγματικά ο ηγούμενος ενώνει οικογένειες , αλήθεια , εμένα που μου μίλησε , ξέρεις τι γαλήνη μέσα μου ,τι να σας πω , είναι σοφός , να πάτε και εσείς , θα σας βοήθησει

Αντ Καλά, αν πάμε εμείς , όλη η Μονή χρειάζεται για να μας βοήθησει ! Θα σκάσουν μύτη όλες οι αγάμητες .

(Ηχος μηνύματος κινητού . Ψάχνονται όλες . Κοιτάνε τα κινητά τους )

( Ο Φίλιππος παρακολουθεί το τραπέζι τους , ο Γιώργος συνεχίζει να τραβάει με την κάμερα και συζητούν ανάμεσα στα τραπέζια )

Ελ Αχ, είναι από τον ηγούμενο

Κατ Στέλνει sms , ηγούμενος ? ηγούμενος πράμα ??

Νατ Σςςς, είναι μήνυμα απο ψηλά !! (γέλιο)

Ελ Κάτια , διάβασέ το μου , δεν μπορώ , αχ , ταράζομαι με αυτόν τον άγιο άνθρωπο

Κατ (Διαβάζει το μήνυμα στο κινητό της Έλενας) ‘Γλυκιά μου έχε πίστη , κάνε αυτά που σου είπα , και όλα θα πάνε καλά , ο Κώστας θα ξαναγυρίσει , η οικογένεια θα νικήσει τους πειρασμούς , το δέσιμό σας θα’ναι ακόμα πιο δυνατό .Θέλω να σου πω Ελενα , ότι είσαι πολύ διαφορετική από τις άλλες κοπέλες της ηλικίας σου και πραγματικά χάρηκα την προηγούμενη Τετάρτη που ήσουν εδώ και μιλούσαμε , ένιωσα ότι με καταλαβαίνεις σε κάθε επίπεδο, όποτε , μα όποτε το θελήσεις , εγώ θα είμαι εδώ για σένα . Περιμένω τηλέφωνό σου’ .

(Γελάνε όλες με το μήνυμα του ηγούμενου )

Μαργ Άκης ....? Απο το Χριστοδουλάκης ??

Νατ Τιμοθεάκης ?? Δωροθεάκης ??? Μητσοτάκης ??? Πάτερ Καμακάκης - Άκης

Κατ Ο ηγούμενος τι θέλει να μας δείξει , τον δρόμο του θεού ή το δικό του ? (γελάνε)

(Ο Φίλιππος έχει αλλάξει ρούχα , έχει βγάλει τη στολή , φοράει jean και μαύρο πουκάμισο , έχει τελειώσει την βάρδιά του αλλά τριγυρίζει εκεί γύρω. Ενας άλλος σερβιτόρος προσφέρει τούρτα στις κυρίες αλλά δεν παίρνει καμία)

Ολες Οχι ,όχι ευχαριστούμε

Νατ όχι , όχι γλυκό εγώ ,με τίποτα, είχα και τα νεύρα μου χθες και τσάκισα ένα βαζάκι Merenda ολόκληρο , το μεγάλο βάζο . Μετά την έβγαλα , βέβαια

Αντρ. Κι εγώ γαμώτο είχα περίοδο , είχα τσακωθεί στη δουλειά κατά τις 3 τη νύχτα, στο γόνατο η Merenda του μικρού , με το κουτάλι την έτρωγα .

Ελ Κι εγώ, κι εγώ έχω σκάσει δεν μπορώ να φάω άλλο

Αντ Ναι , ναι εσύ μη φας άλλο , δεν θα σου μπαίνει το ράσο

Μαργ Κι εγώ κορίτσια , χθες βράδυ μ’επιασε για γλυκό, δεν είχα Merenda ,και έφαγα 2 ΙΟΝ αμυγδάλου το μεσαίο μέγεθος , μία Lacta και 5-6 μουστοκούλουρα

(Την κοιτάνε όλες )

Μαργ Τιιι.ιιι ... ???? Μετά τη λαχανόσουπα !!( με φυσικότητα )

Αντ Λοιπόν , κυρίες μου , έχω κι εγώ ένα νέο να σας πω . Τελευταία βγαίνω μ’ένα τύπο , ο οποίος είναι βέβαια λίγο μικρός , αλλά είναι κούκλος , τον γνώρισα σ’ενα μπαράκι στο Γκάζι πριν 2 εβδομάδες και ..... τον ξέρετε !!!

Ολες ( έκπληκτες ) Τον ξέρουμε ?????? Λέγε ποιός ... Κάποιος από το τραπέζι των αντρών ? Πες ποιος είναι ?

Αντρ ( χαμογελαστά ) Ο σερβιτόρος !!!!Που μας σέρβιρε ... , που μου λέγατε ότι μου κολλάει .... Αυτός είναι . Τώρα που θα φύγει , θα πάω να τον βρω στο μπαράκι ενός φίλου του στο Γκάζι , εκεί που γνωριστήκαμε .. Δεν θα με παρεξηγήσετε αν φύγω λίγο νωρίς , έτσι δεν είναι .... ?

Ολες (εκτός απο την Κάτια ) ( Γελώντας ) Δεν μας το είπες όλο το βράδυ ... Τέλειο Δείχνει μια χαρά παιδί και αφού περνάς καλά , όλα μια χαρά . Τι λες τώρα , και βέβαια μπορείς να φύγεις , τα γκομενικά προηγούνται

( Η Κάτια είναι κάτασπρη . Αμίλητη. Τα χέρια της αρχίζουν να τρέμουν . Κοιτάει την Αντριάννα έντονα , χωρίς να πει κουβέντα )

Η Κάτια σηκώνεται και κάνει νευρικές βόλτες γύρω απ’τα τραπέζια , περνάει από το τραπέζι του άντρα της , τον φιλάει , είναι πια εμφανές ότι έχει πιει πολύ , γυρίζει στο τραπέζι )

Ο Φίλιππος στο δρόμο για την έξοδο από μακριά χαιρετάει το τραπέζι.

Χαιρετούν όλες ευγενικά . Η Αντριάννα τον κοιτάζει έντονα και χαμογελάει

( Αμέσως μόλις φεύγει ο Φίλιππος , η Κάτια σηκώνεται βιαστικά . Εχει χλωμιάσει, δεν μιλάει εδώ και ώρα , έχει μια απόκοσμη έκφραση , το βλέμμα της είναι χαμένο, βάζει το παλτό της , παίρνει τα κλειδιά του αυτοκινήτου της , αφήνει το... γεμάτο πακέτο της )

Κατ Φεύγω ,..... Βγαίνω έξω ....για λίγο ...Πάω να πάρω τσιγάρα . Ερχομαι .

(Η Κάτια βγαίνει , οι υπόλοιπες συνεχίζουν να συζητούν ευδιάθετα )

Εκείνη τη στιγμή χτυπά το κινητό της Αντριάννας

Το σηκώνει

Αντρ ( μιλάει στο τηλέφωνο ) Ελα , που πας και φεύγεις χωρίς εμένα ? Τι , ναι πες μου τι θέλεις να μου πεις ? ..... Ποια ? Τι εννοείς ? ..........Η φίλη μου .. Δηλαδή πόσο παλιά έβγαινες με αυτή .... Δεν το πιστεύω αυτό , δεν είναι δυνατό να συμβαίνει , ξέρεις παιδί μου για ποια μιλάς? , ξέρεις πόσο φίλη μου είναι? .Γιατί δεν μου το είπες? Οχι..... . Τέλος πάντων, θα τα πούμε μετά στο μαγαζί . Ναι θα έρθω να μιλήσουμε . οκ . Γεια. (στις φίλες της ) Παιδιά δεν θα το πιστέψετε αυτό που συμβαίνει , δεν είναι δυνατόν , ο Φίλιππος , που σας έλεγα , ο καινούργιος είναι αυτός της .....

Ακούγεται έντονο μαρσάρισμα στο δρόμο .

Τρακάρισμα . Θόρυβος από ατύχημα.

Πετάγονται όλες .Οπως και όλοι άλλοι . Πάνε προς το παράθυρο .Ολοι ανήσυχοι

Μαργ Τι έγινε ?

Νατ Τι ήταν αυτό , τι έγινε ?

Στο δρόμο, ένα αυτοκίνητο πάνω σε μια κολώνα .Η οδηγός πεσμένη μπροστά .

Ελ Το αυτοκίνητο ....της Κάτιας

Αντ Θεέ μου η Κάτια .....

Μαργ Χτύπησε. ....

Ελ. Χριστέ μου .... ! Τι έγινε ..., Πως έγινε .. αυτό , πως χτύπησε?

Μαργ Πάμε έξω

Κοιτάζονται σαν χαμένες

Παγώνουν όλες . Κοιτάζονται . Σιωπή .

Ο Γιώργος βγαίνει από το βάθος του εστιατορίου . Κρατάει το παλτό του από την γκαρνταρόμπα.

‘Κάτια μου , μήπως έχεις μπαταρίες ..... Σταμάτησε η κάμερα’

Αγγελική Χατζηδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: