Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

THE MOVIE ( Αγγελική Χατζηδάκη )

Ο Νικήτας Στεφάνου φτάνει πρώτος στο εστιατόριο συνοδευόμενος από μια ξανθιά νεαρή ύπαρξη .Ενας καταξιωμένος σκηνοθέτης σαν αυτόν, bon viveur , γνωστή προσωπικότητα και λάτρης του καλού φαγητού , κάθεται πάντα σε ένα από τα καλύτερα τραπέζια .Είναι γύρω στα 40 , πολύ γοητευτικός και το ξέρει , άνετος , σίγουρος για τον εαυτό του και τις κατακτήσεις του .Σήμερα είναι casual ντυμένος , με ιταλικό design πάντα , άνετο blue navy κουστούμι D&G και φουλάρι .

Συνοδεύεται από την Μάγκυ .Μικρή , ζουμερή , ξανθιά και προκλητικά ντυμένη . Εκεί που τελειώνει το ντεκολτέ αρχίζει η φούστα ή η ζώνη ή κάτι κοντό τέλος πάντων , ξανθό μαλλί μακρύ , έντονο μακιγιάζ , νύχια με σχεδιάκια , κοντούλα , με πανύψηλα τακούνια , ζουμερούλα και γλυκούλα και χαρακτηριστικό IQ ξανθιάς .Κάθονται στο τραπέζι τους και ενώ περιμένουν , φλυαρούν γενικά .

Σε λίγο φτάνει η συντροφιά τους. Είναι η κυρία Ρόζα Κάλφογλου .Η γνωστή ηθοποιός . Είναι μια όμορφη , καλοντυμένη κυρία απροσδιορίστου ηλικίας με έντονο βλέμμα , έντονη προσωπικότητα και συνηθισμένη σε έντονο θαυμασμό . Φοράει ένα κομψό μαύρο φόρεμα , μεγάλα κοσμήματα και κατακόκκινο κραγιόν . Προχωράει μόνη της προς το τραπέζι , αλλά σε λίγο φαίνεται ότι συνοδεύεται γιατί κάποιος περπατάει πίσω της και δεν είναι ο σερβιτόρος . Είναι ο ... Κώστας . Ο Κώστας δεν φαίνεται να είναι ακριβώς συνοδός της , περισσότερο μοιάζει με κάποιον που μπήκε να ρωτήσει ένα δρόμο και βρέθηκε εκεί . Δεν έχει καμία σχέση ούτε με την κα Κάλφογλου , ούτε με τίποτα άλλο εκεί μέσα . Είναι ένας αδύνατος νεαρός γύρω στα 30 , με μακρύ ατημέλητο μαλλί , καθαρό πρόσωπο , μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια , σκισμένο jean , αθλητικά βρώμικα παπούτσια , μαύρο μπλουζάκι CHE GHEVARA τη φωτογραφία με το μπερέ , θυμωμένο με τον κόσμο βλέμμα .

Πλησιάζουν , χαιρετιούνται και γίνονται οι απαραίτητες συστάσεις

Νικ. Ρόζα μου καλώς ήρθες. Μια θεά όπως πάντα . (Της κάνει ένα παρατεταμένο χειροφίλημα ) Να σου συστήσω τη φίλη μου τη Μάγκυ . Χειραψίες

Ρόζα Γειά σου Νικήτα μου , μια χαρά σε βλέπω . Χαίρω πολύ .

Να σε συστήσω, από εδώ ο Κώστας

Μάγκυ Γειά σας

Κωστας Γεια .

Κάθονται . Ο Νικήτας είναι απέναντι απ’τον Κώστα , η Ρόζα απ’την Μάγκυ και αρχίζουν να κουβεντιάζουν

Ρόζα Αργήσαμε ? δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση , αλλά δεν βρίσκαμε με τίποτα να παρκάρουμε . Εσείς βρήκατε εύκολα parking ? Αυτή η περιοχή είναι δύσκολη ρε παιδί μου

Νικ Ρόζα μου , φυσικό είναι στου Ψυρρή. Για πες μου τι κάνεις, καιρό έχω να σε δω.

Ρόζα Τα ίδια , όπως τα ξέρεις , Κάτι ιστορίες είχα με τους γονείς μου , κατά τ’άλλα τα ίδια . Εχουμε να τα πούμε από την εκδήλωση του Gourmet Club ,έτσι δεν

είναι ? Στο ίδρυμα Θεοχαράκη. Φοβερή βραδιά .

Ο σερβιτόρος φέρνει νερά και καταλόγους

Νικ . Ναι είχαμε περάσει καταπληκτικά ,ακόμα θυμάμαι το καλκάνι με σταμναγκάθι του Jerome .Εδώ έχεις ξανάρθει ?

Ρόζα . Οχι πρώτη φορά

Νικ Εσύ Κώστα ? ( ο Κώστας , ο Νικήτας και η Ρόζα καπνίζουν )

Κώστας .( μιλάει απότομα ,κοφτά , ειρωνικά ,μόνιμα θυμωμένος με το σύστημα ) Βέβαια , τρεις φορές την εβδομάδα . Μου το’χει γράψει γιατρός ,να τρώω ινδικό

Μάγκυ (μιλάει ναζιάρικα ) Αχ , εγώ δεν έχω έρθει . Δεν έχω ξαναφάει ινδικό . Ξέρετε είμαι 3 μήνες στην Αθήνα , εγώ είμαι από τα Γιάννενα , τώρα ήρθα στην Αθήνα και μ’αρέσει να δοκιμάζω καινούργια πράγματα , αχ στα Γιάννενα δεν έχουμε ινδικό , έχουμε πολωνικό , έχουμε βουλγάρικο , ινδικό δεν έχουμε

Κώστας Περίεργο . Ν’ανοίξουν ένα στη λίμνη . Να ρίχνετε μέσα μετά το γεύμα και τους Ινδούς όχι μόνο τους Αλβανούς , γιατί έχετε μόνο Αλβανικό εκεί .

Ο κοινωνικός ρατσισμός στην επαρχία έχει φτάσει στο αποκορύφωμα . Ακόμα και οι ξανθιές βαρέθηκαν τα θύματα των Βαλκανίων και ψάχνουν για καινούργια

Μάγκυ (μπερδεμένη) Μα τι λέει ? Τι είπα ?

Νικ ( γελάει )Τίποτα καλή μου , κοιμήσου εσύ , φαίνεται πως ο Κώστας είναι λίγο οργισμένος με το σύστημα , εε ?

Κώστας Αντε με τα μουν ..(αυτή είναι η αγαπημένη του φράση, την επαναλαμβάνει συχνά ) . όλοι, μη τα πάρω τώρα. Όλοι οι κομπλεξικοί Ελληνες τα βάλανε με τους μετανάστες , δεν κοιτάνε τα χάλια τους . Ξύπνα μαλάκα Ελληνα , είναι ώρα να ταίσεις τις τράπεζες .Μόνο αυτό ξέρεις εσύ. Αντε με τα μουν.... . ( Χτυπάει το χέρι στο τραπέζι ) Αλήτες , Ελληνάρες , κομπλεξικοί νεόπλουτοι , εκμεταλεύονται τους μετανάστες , το ξέρετε ότι στην Ινδία , οι μισθοί είναι ένα ευρώ την εβδομάδα και αναγκάζονται οι άνθρωποι και πάνε και δουλεύουν στο Dubai , άντε με τα μουν.. , μη τα πάρω τώρα , αλλά θα δείτε τι θα γίνει στην πορεία στις 14 με τους κωλόμπατσους

Ρόζα Κώστα , τώρα αυτό είναι απαραίτητο ? Να αφήναμε αυτή τη συζητήση ....

Νικήτας Καλά Κώστα , με τις τιμές που έχουν εδώ , δεν νομίζω ότι είναι οι ίδιοι Ινδοί με το ένα ευρώ την εβδομάδα . Εδώ το βλέπω για πολλά ευρώ το θέμα

Ερχεται ο σερβιτόρος , η Ρόζα και ο Νικήτας αναλαμβάνουν την παραγγελία για όλους, γιατί ξέρουν καλύτερα να παραγγέλνουν και ο καθένας λέει απλώς τις προτιμήσεις του

Μάγκυ (χαρούμενη , ναζιάρα) Αχ , πάρτε μου ότι θέλετε , εγώ τα τρώω όλα

Κώστας Και τα καταπίνεις και όλα απ’οτι βλέπω

Μάγκυ Α, ναι ,ναι και να πίνω μ’αρέσει. Αλλά πιο πολύ μ’αρέσει το τυράκι , Νικήτα μου (τον πιάνει από το μπράτσο) θα μου πάρεις τυράκι ? Ινδικό ? Σαν παρεό!

Κώστας Ναι ,της αρέσει γιατί της θυμίζει τη στάνη .

Ρόζα Κώστα.....

Ρόζα δίνει την παραγγελία . Παραγγέλνει 3 ορεκτικά , 2 σαλάτες , και 4 κυρίως

Κώστας Εγώ δεν τρώω λαχανικά , τυροκομικά , αρνί , τίποτα που δεν ξέρω , τέλος πάντων φέρτε μου ένα κοτόπουλο ψητό

Ο Νικήτας αναλαμβάνει το κρασί .Ζητάει τη λίστα κρασιών και παραγγέλνει ένα Chardonnay.

Κώστας . Εγω δεν πίνω κρασιά και μαλακίες . Φέρτε μου ένα .... amaretto με sprite

Μάγκυ Αχ, εγώ τα πίνω όλα .

Κώστας .Και όλα τα σφάζεις κι’όλα τα μαχαιρώνεις. Αντε μη τα πάρω

Μάγκυ Νικήτα μου , αυτός γιατί μου φωνάζει ?

Νικήτας (γελάει) Τίποτα καλή μου

Η Ρόζα είναι ενοχλημένη από την ειρωνική συμπεριφορά του Κώστα και το δείχνει με καθωσπρέπει τρόπο , με μορφασμούς αποδοκιμασίας ,αλλά το διασκεδάζει

Ρόζα Κώστα....

Ρόζα (στον Νικήτα ) Για πες μου τι ήθελες να συζητήσουμε ?

Νικήτας Θα σου πω , πρώτα πες μου τον Κώστα που τον γνώρισες ? Είναι του θεάματος ?

Μάγκυ (Βάζοντας στο στόμα της ένα κριτσίνι ,το βάζει και το βγάζει, μιλάει μπουκωμένη) Αχ και εγώ θέλω να γίνω ηθοποιός . Ηρθα από τα Γιάννενα να γίνω ηθοποιός !!

Κώστας Καλά το πας , καλά το πας

(Κατά τη διάρκεια όλης της συζήτησης , οι σερβιτόροι φέρνουν τα πιάτα , πρώτα , σαλάτες , δεύτερα , τρώνε , πίνουν και συνομιλούν με τους σερβιτόρους για τις παραγγελίες )

Ρόζα . Ο Κώστας δεν είναι ηθοποιός επαγγελματίας , αλλά πιστεύω πως έχει πολύ ταλέντο ( του χαιδεύει το πόδι ) γι’αυτό ήθελα να τον γνωρίσεις . Δουλεύει στο χώρο της ενέργειας

Νικήτας .Τι λες , ηλιακής ?

Ρόζα Οχι

Νικήτας Φωτοβολταϊκά ?

Ρόζα Οχι , δουλεύει στα πετρέλαια

Νικήτας Σε κάποια εταιρία , Βαρδινογιάννης ?

Κώστας Δουλεύω σε BP Βενζινάδικο . Εκεί γνωριστήκαμε. Της έβαλα βενζίνη

Ρόζα Ναι , αυθεντικό παιδί του λαού. Σαν τον Ξανθόπουλο . Και φέτος που δεν δουλεύω στο θέατρο, από επιλογή μου βέβαια , θέλω να ξεκουραστώ , ξέρεις, κάνουμε πολύ παρέα ( τον κοιτάει με νόημα )

Νικήτας Ρόζα μου , θέλω να σου μιλήσω για ένα νέο project που ετοιμάζω, μια ταινία .Ομως δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα ,η συζήτηση είναι εμπιστευτική

Μάγκυ Α , μυστικό , να παίξω κι εγώ ???

Κώστας Εσυ πήγαινε στην πόρτα , τα φυλάς .....

Η Μάγκυ κάνει την κίνηση να σηκωθεί ..... !!!!

Ρόζα Για πες μου

Νικήτας Είναι μια καινούργια ταινία που θα κάνω και θέλω να συζητήσω μαζί σου για τον ρόλο . Είναι μια ταινία ύμνος στην γαστρονομία , στην αγάπη των γεύσεων ξέρεις Πολίτικη Κουζίνα , Chocolat , τέτοια

Κώστας Ρατατούη ....

Ρόζα . Για πες μου

Νικήτας Σε μια μικρή επαρχιακή πόλη καταφτάνει μια διάσημη chef της Αθήνας για να κρυφτεί από τα φώτα της δημοσιότητας μετά από μια μεγάλη της αποτυχία που την ανάγκασε ν’αλλάξει ζωή . Εκεί γνωρίζει νέο περιβάλλον , καταλαβαίνει τις απλές και μεγάλες αξίες της ζωής , ανοίγει μια μικρή ταβέρνα , γίνεται ένα με τους απλούς ανθρώπούς , κάνει τεράστια επιτυχία , γράφουν γι’αυτήν τα καλύτερα ξένα περιοδικά γεύσεων

Ρόζα . Α , μ’αρέσει , άρωμα κουζίνας , γαστρονομία και τέτοια ,( αυτάρεσκα ) Να μη ρωτήσω ποιά σκέφτεσαι για τον πρώτο ρόλο ,εε....

Νικήτας (χαμογελά ) όχι βέβαια .Και εντωμεταξύ γνωρίζει τον έρωτα στα μάτια ενός νεαρού επαρχιώτη επαναστάτη ( κοιτάζει έντονα στα μάτια τον Κώστα ) Λοπόν πως σας φαίνεται ?

Κώστας Και το ραδίκι , τι θα κάνει ?

Μάγκυ Κι εγώ τι θα κάνω ?

Κώστας Για σένα λέμε

Μαγκυ Νικήτα , τι λέει , ποιο ραδίκι ? παίζουν και χόρτα ?

Κώστας Ναι και ο Bob σφουγγαράκης κάνει το λαντζιέρη ...

Μάγκυ Α , Α ,το έχω δεί

Ρόζα Σταμάτα , να πειράζεις τη κοπέλα

Νικήτας Είσαι η νεαρή σερβιτόρα , που τελικά αποδεικνύεται ότι είναι η χαμένη κόρη της chef

Κώστας Αντε με τα μουν.... και τα χαμένα παιδιά , μη τα πάρω τελείως (Στο σερβιτόρο) Παρακαλώ ακόμα ένα amaretto με sprite , ...μ’ενα πάγο

Ρόζα Η χαμένη μου κόρη . Μα τι λες τώρα , είναι πολύ μεγάλη για να είναι κόρη μου δεν θα πείσουμε ποτέ πως έχω τόσο μεγάλη κόρη , να’ταν 10 χρονών κάτι πάει κι έρχεται , αλλά τώρα, αν είναι δυνατόν !!

Νικήτας Ρόζα μου , σκέψου το, αυτά δεν έχουν σημασία .Εσυ είσαι πάντα μια θεά

Και η μικρή σερβιτόρα στην αρχή τα έχει με τον επαναστάτη νέο που την παρατάει για σένα

Κώστας Whats new pushycat ? Αυτό με το κριτσίνι , άρχισε την εξάσκηση !!

Το δείπνο σιγά σιγά φτάνει προς το τέλος τους , όλοι έχουν φάει και σιγοπίνουν το ποτό τους

Ρόζα Νικήτα δεν συμφωνώ , αυτό το έργο πρέπει να έχει μονοσήμαντη γυναικεία παρουσία για να αναδείξει την προσπάθεια που κάνει να κερδίσει το χαμένο έδαφος.

Νικήτας Ρόζα μου ,δεν γίνεται να παίζει μόνο μια γυναίκα , το καταλαβαίνεις έτσι δεν είναι

Ρόζα Οχι μόνο μια , μα θα είναι και οι χωρικές , αυτές οι βλάχες …...

Κώστας και τι θέλετε από μένα τώρα ? Να κάνω τον επαναστάτη βλάχο ? με μολότοφ στα τρακτέρ και κάτω οι επιδοτήσεις ? Aντε με τα μουν.... ., μην τα πάρω τελείως ...

Νικήτας Εσυ παιδί μου να είσαι όπως είσαι ,μόνο λίγο την προφορά να δουλέψεις

Κώστας Καλά αυτό δεν είναι πρόβλημα, εγώ μένω Κύψέλη , είναι multi culti

Νικήτας Λοιπόν αυτό είναι σε γενικές γραμμές , φυσικά θα γίνουν προσαρμογές , τα γυρίσματα θ’αρχίσουν σύντομα , λοιπόν τι λέτε σας ενδιαφέρει?

Ρόζα Ε, τι να κάνουμε ...

Κώστας Τελειώσαμε τώρα??

Μάγκυ Αχ ωραία φάγαμε . Τώρα θα βγει και ο Ινδός

Νικήτας Ποιος Ινδός καλή μου ?

Κώστας Ο Ινδός βγαίνει μέσα στο fortune cookie , Ο Ινδός σε τούρτα , ο Ινδός εκδικητής στο σκοτάδι των Εξαρχείων . Πάρτε το, το ξανθό ραδίκι από μπροστά μου θ’αρχίσω να τη μαστιγώνω με τις πετσέτες

Μάγκυ Νικήτα....

Νικήτας Ναι μωρό μου

Μάγκυ Εγώ δεν κατάλαβα ,

Κώστας Το αντίθετο θα’ταν παράξενο

Μάγκυ Νικήτα μου , εγώ τι θα κάνω στην ταινία ...

Κώστας Το βλήτο σε γαρνιτούρα

Νικήτας Δεν είπαμε, θα κάνεις τη σερβιτόρα που είναι η χαμένη κόρη της μεγάλης chef

Μάγκυ Νικήτα !!! Εγώ θα κάνω τη σερβιτόρα ????!!! Αν ήταν να κάνω την σερβιτόρα έμενα και στα Γιάννενα

Νικήτας Μωρό μου θα παίξεις στην ταινία ..

.

Μάγκυ οχι , όχι όχι ,όχι ,όχι μου είπες ότι θα είμαι πρωταγωνίστρια . Δυο μήνες τώρα μου λες ότι θα με κάνεις πρωταγωνίστρια. Νικήτα μου , γιατί να μην είμαι εγώ η μεγάλη chef και να είναι αυτή η γιαγιά ?

Ρόζα ιιιι Νικήτα , τι είπε , μάζεψε το ξόανο

Μάγκυ Εγώ θέλω να είμαι πρωταγωνίστρια .

Κώστας Περίμενε μαντάμ , θα κάνουν sequel για τα στρουμφάκια , να κάνεις την Στρουμφίτα , που δεν θα έχεις και άγνωστες λέξεις

Μάγκυ Εγω θέλω να γίνω πρωταγωνίστρια και θα γίνω .Τώρα θα δεις εσύ , τι θα πάθεις . Ανοίγει την τσάντα της , βγάζει ένα μαγνητοφωνάκι που τόση ώρα είναι ανοιχτό και το κλείνει . Ωραία , τα γράψαμε όλα . Ο Νικολόπουλος ο Μάρκος μου , μου το είχε πει ότι θα με κοροϊδέψεις τελικά και δεν θα με κάνεις πρωταγωνίστρια , ντροπή σου . Τώρα θα πάω σ’αυτόν με την ιδέα της ταινίας και θα κάνω ότι θέλω. Μμμ Λέω να τη βγάλουμε ΞΑΝΘΟ GOURMET ΚΑΙ CHILI PEPPER Μ’αρέσει !

Και θα γίνω star !!!. Eυχαριστώ ,Νικητάκο μου για την ιδέα, θα την πουλήσω ακριβά

( τον φιλάει στο μάγουλο και ετοιμάζεται να φύγει , μαζεύει πράγματα και παλτό )

Ελπίζω να μη μου κρατάς κακία , ξέρεις εσύ μωρουλίνι μου , γίνονται αυτά στις show biz.

Γεια σε όλους φιλούρες , μωρουλίνια μου και ματς μουτς . Ciao

H Μάγκυ φεύγει . Οι άλλοι μένουν παγωμένοι. Τι ήταν αυτό που έγινε ?

Κώστας Δεν είμαστε καλά , δεν το πιστεύω !!!! Θα τρελαθούμε τελείως !!!! Το χαζό ξανθό ραδίκι , τέτοια γυριστή ??? Θα κάψω τα λάβαρα της επανάστασης !!!

Ρόζα Δεν είμαστε καλά , Νικήτα να πάρεις μέτρα , να της κάνεις μήνυση , δεν γίνονται τέτοια πράγματα , καταγραφή συνομιλιών από την κάθε bimbo , δεν είμαστε καλά ...

Ο Νικήτας , έκπληκτος και έξαλλος έχει ξαπλώσει στη καρέκλα του ανίκανος να κάνει οτιδήποτε

Νικήτας Θα τρελαθώ , μου έκλεψε την ιδέα .... και τι ήταν αυτό που είπε, πάει και με τον Μάρκο τον Νικολόπουλο , αυτό το καθίκι τον ανταγωνιστή μου και θα του δώσει την ιδέα ... δεν είμαι καλά , πάω να τρελαθώ ... δεν είμαι καλά . Θέλω ένα ποτό . Θέλω να φύγω από εδώ μέσα . Θέλω να φύγω . Κοιτάει το Κώστα με νόημα . Ρόζα με συγχωρείς , σε πειράζει να ζητήσω από τον Κώστα να έρθει μαζί μου , δεν μπορώ να είμαι μόνος. Κάτω από το τραπέζι το πόδι του αγγίζει το δικό του ....

Ρόζα Τι ,..... τι είναι αυτά που λες ...??// Νικήτα ,Κώστα ....

Ο Κώστας με το μόνιμα θυμωμένο και υπεράνω ύφος , ετοιμάζεται να φύγει . Sorry , μωρό μου , καταλαβαίνεις ...... Πάω να του σφίξω το φουλάρι να συνέλθει .......Αντε με τα μουν...... , τα βαρέθηκα !

Νικήτας (πληρώνει τον λογαριασμό ) Ρόζα , φεύγουμε . Sorry γλυκιά μου , θα σου τηλεφωνήσω . Που πάμε , αγόρι μου, Γκάζι ?

Κώστας Μαζέψου .Εξάρχεια

Ρόζα Τι πως , που πάτε , κι εγώ ,,,,......δεν είναι δυνατόν .... μα τι έγινε , τώρα ???

Απομακρύνονται .Η Ρόζα μένει μόνη της στο τραπέζι . Κρατάει σκυμμένη το κεφάλι της μη μπορώντας να αντέξει τον εξευτελισμό

Καθώς κοιτάζει κάτω , σιγά σιγά σηκώνει το βλέμμα της και απομακρύνει το χέρι της για να βλέπει καλύτερα .Είναι ....το πίσω περίγραμμα του ... σερβιτόρου που της έχει τραβήξει την προσοχή . Ανανεωμένη με το νέο της ενδιαφέρον , φτιάχνει μαλλί , στήνεται όρθια στην καρέκλα και κάνει νόημα στον σερβιτόρο .... Τον κοιτάζει με νόημα και του λέει με βαθιά αισθησιακή φωνή

Τι έχετε για επιδόρπιο .......????

Δεν υπάρχουν σχόλια: