Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΑΣΤΡΗΣΙΟΥ


Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΑΝΑ* ΜΟΥ ΠΕ ΧΤΕΣ ΝΑ ΣΕ ΧΩΡΙΣΩ

(Η' GAME OVER)

(Ο Οδυσσεας καθεται σ ενα τραπεζακι και μελετα προσεκτικα τον καταλογο.Ειναι γυρω στα 40.Ειναι ντυμενος Ινδος.Το τραπεζι πανω εχει ενα μπουκαλι κρασι και δυο ποτηρια.Μπαινει η Ιλειανα,ειναι πολυ σοβαρη και φοραει ενα μαυρο φορεμα που σταματα λιγο κατω απο το γονατο,πολυ στενο με ανοιχτη πλατη.Ο Οδυσσεας μολις τη βλεπει σηκωνεται.)

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ιλειανα..Να παρει..Αυτη τη φορα αργησαμε τοσο..Δε θα ξαναγινει..Υποσχομαι..

(παει να τη φιλησει στα χειλη ομως εκεινη γυρναει,αποοστρεφει το κεφαλι της κι ετσι εκεινος της δινει ενα φιλι στο μετωπο)

ΙΛΕΙΑΝΑ(καθεται) Ναι,δε θα ξαναγινει..Αλλα γιατι δεν κανονιζες να τα ξαναβρουμε πιο συντομα?Εσυ εχεις την πρωτη κινηση,εσυ παιζεις πρωτος,οχι εγω..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Εμπλεξα,κατι το αυτοκινητο,που ξερεις,θελω να το αλλαξω,κατι ενας πελατης που δεν εμεινε ικανοποιημενος απο το κοτερο που του πουλησα την προηγουμενη βδομαδα..Ετσι κι αλλιως,ενα παιχνιδι ειναι,αργα η γρηγορα,ξερεις οτι θα σ επαιρνα τηλεφωνο να σου πω οτι εληξε ο τσακωμος και να τα ξαναβρουμε..Απλα λιγο τρομαξα..Ποτε δεν ειχαμε μεινει χωρια τοσον καιρο..

ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ Αποφασισατε?

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Για αρχη θα μας φερετε(με προφορα) blinis και σαλατα citron,french crown κυριως για μενα και ..Ιλειανα?

ΙΛΕΙΑΝΑ Δεν εχω ορεξη,δε νομιζω οτι θα φαω κατι..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ελα τωρα..Διαλεξε..

(η Ιλειανα ανοιγει τον καταλογο σε μια τυχαια σελιδα,κατι κοιταζει κι αμεσως τον κλεινει)

ΙΛΕΙΑΝΑ Saffron scallops παρακαλω..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Μα αυτο εχει χτενια,εσυ δεν τα τρως..

ΙΛΕΙΑΝΑ Σωστα..Δεν το προσεξα..(ξανανοιγει τυχαια τον καταλογο)

Jalfrezi(με λαθος προφορα)τοτε..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Οχι καλη μου,προφερεται j a l f r e z i...Σας ευχαριστουμε..

(ο σερβιτορος απομακρυνεται)

ΙΛΕΙΑΝΑ Βλεπω ηρθες παλι διαβασμενος!Τι προφορα!Μαλλον εγω ειμαι παντα η ανεπιδεκτη..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Μα τι λες?Ανταποκρινεσαι παντα τελεια..Σημερα καπως μου τα χαλασες..Γιατι δεν φορεσες τη στολη που σου εστειλα?

ΙΛΕΙΑΝΑ Γιατι εχει κρυο Οδυσσεα,η στολη ηταν πολυ λεπτη..Κουραστηκα να κρυωνω με τα κοστουμια που μου στελνεις..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ας ειναι..Εισαι ομορφη ετσι κι αλλιως..Ο,τι κι αν φορεσεις..

Λοιπον?(γεμιζει τα ποτηρια με κρασι,παιρνει το δικο του και το σηκωνει για προποση)Ξανα μαζι!

(τσουγκριζουν τα ποτηρια,η Ιλειανα καπως βαριεστημενα)

ΙΛΕΙΑΝΑ Ξανα μαζι,μετα απο 11 φορες που εχουμε χωρισει και τα χουμε ξαναβρει..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ιλειανα μου ειναι μερος του παιχνιδιου!Ετσι δε συμφωνησαμε?Αν δεν υπηρχαν αυτες οι εναλλαγες θα βαριομασταν φριχτα!Κοιτα τα ζευγαρια γυρω σου,μετα απο λιγο κουραζονται,αηδιαζουν και σιχαινονται να βλεπουν το προσωπο του συντροφου τους στο μαξιλαρι καθε πρωι που ξυπνανε..Ετσι θελεις να γινουμε?Τα διαστηματα χωρισμου,μας δινουν ζωη.

ΙΛΕΙΑΝΑ Και τα εστιατορια?Γιατι καθε φορα σε διαφορετικη κουζινα?

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Μα αυτο ειναι το point του παιχνιδιου..Ενας λογος χωρισμου,μια εθνικη κουζινα..Αν θυμασαι χωρισαμε γιατι ειχες αρχισει να γινεσαι καπως μετρημενη,πως να στο πω..χωρις ορεξη,χωρις κανενα ενθουσιασμο για τη σεξουαλικη μας ζωη!Ηταν λοιπον μια ωραια αφορμη αυτη για να χωρισουμε ωστε να τα ξαναβρουμε σημερα εδω,στο ινδικο εστιατοριο,μεσα σε μια γαστριμαργικη κουλτουρα που υμνει την το αισθησιακο και αεναο κυνηγι της απολαυσης ως προς το τρωγειν!!Δεν ηταν ευφυες?

(ο σερβιτορος φερνει τα πιατα,σε ολη τη διαρκεια της συζητησης μονο ο Οδυσσεας τρωει)

ΙΛΕΙΑΝΑ Και ποσες μενουν ακομα?

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Τι ποσες?

ΙΛΕΙΑΝΑ Ποσες εθνικες κουζινες λεω..Ελπιζω οταν θα τελειωσουν οι εθνικες κουζινες της πολης μας να τελειωσει και η καθε αφορμη για να τα ξαναβρουμε.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Τι ειναι αυτες οι αμφιβολιες τωρα?Ιλειανα,συνελθε,ειναι το παιχνιδι μας!

ΙΛΕΙΑΝΑ Το μοναδικο που εχουμε..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Τι αλλο χρειαζομαστε?Αυτο μας αναζωγονει!Γιατι δεν τρως?

ΙΛΕΙΑΝΑ Γιατι δεν εχω ορεξη.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Σημερα βρηκες μωρε Ιλειανα?Αφου σε ειδοποιησα οτι θα συναντηθουμε..

ΙΛΕΙΑΝΑ Εδω και δυο μηνες δεν εχω ορεξη..Δεν κατεβαινει μπουκια..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Αρρωστησες η σ εβαλε η μανα σου παλι να κανεις καμια διαιτα και σε τρεχει στους διαιτολογους..

ΙΛΕΙΑΝΑ Δε θελω να ξαναφαω και θελω αν μπορουσα να ξερασω ολο το φαι που χω φαει δυο χρονια τωρα..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Πως μιλας ετσι?Αν ηταν εδω καμμια απ τις φιλες σου..χα χα αμφιβαλλω αν θα σε ξανακανανε παρεα!

ΙΛΕΙΑΝΑ Μπορεις για μια φορα στη ζωη σου να γινεις λιγο σοβαρος?Να δεις τα πραγματα οπως ειναι κι οχι μεσα απο το τζαμι της ασφαλους ζωης σου?

Το σιχαθηκα το φαγητο..Καθε φορα που θες να τα ξαναβρουμε με βγαζεις εξω..Και δεν ξερω γιατι ερχομαι και τοσο καιρο τωρα καταπινω τις μπουκιες αμασητες μηπως και κατεβουν πιο γρηγορα κατω και δεν καταλαβω τη γευση τους ομως αυτο τις κανει να χωνευονται και πιο δυσκολα..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Θες να μου πεις κατι?

ΙΛΕΙΑΝΑ Παιζουμε το παιχνιδι χωριζω-σμιγω-τρωω δυο χρονια τωρα δεν αναρωτηθηκες ποτε αν υπαρχει εστω και ενα πραγματακι που μας ενωνει?Μια αιτια για την οποια να αξιζει να καθομαστε και να προσπαθουμε να σωσουμε τη σχεση μας?

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ιλειανα σ αγαπαω,ειμαστε ιδιοι,δεν το βλεπεις?

ΙΛΕΙΑΝΑ Ναι Οδυσσεα,ειμαστε ιδιοι κι ειμαστε πολυ ικανοι να μιλαμε για τα λεφτα των μπαμπαδων μας,να βγαινουμε κι ολοι να θαυμαζουν το ωραιο ντυσιμο μας,ξερεις καλα να μου στελνεις ταξι να με παρει απο τα spa και μπορω αριστοτεχνικα να οργανωνω τις λιστες στα παρτυ σου..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Και αρα?Μια ζωη,οπως μας ταιριαζει!

ΙΛΕΙΑΝΑ Κοιταξε γυρω σου,ποτε δεν ειδες πως ειναι το μαζι?Δεν παρατηρησες πως οι ανθρωποι εχουν λογους σοβαρους να χωριζουν και δεν χαλανε τις σχεσεις τους για να περναει η ωρα κι ουτε τους νοιαζει αν θα τα ξαναβρουνε στο roof garden ξενοδοχειου η στις υπογειες διαβασεις των τρενων?

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ιλειανα μου ειναι μονο ενα παιχνιδι,δεν καταλαβαινω γιατι το παιρνεις τοσο κατακαρδα κι εξαλλου ξερεις ποια εισαι,ετσι εμαθες να ζεις,οπως κι εγω..Θα πρεπε να σαι ευτυχισμενη που συναντηθηκαμε,ποιον αλλο θα αντεχαμε διπλα μας η αν θες..Ποιος αλλος θα μας αντεχε?

ΙΛΕΙΑΝΑ Ποτε δεν αγχωθηκαμε,ποτε δεν δυσκολευτηκαμε για κατι,τα χαμε ολα παντα ετοιμα,δουλειες,σπιτια,ξερεις δεν ειναι αυτονοητο..Το μονο που εμεινε στα χερια μας ηταν ο ερωτας και μια τοση δα αληθεια να φωτιζει τη ζωη μας..Τιποτα απ τα δυο δεν καταφεραμε..Μονο ηλιθια ευρηματα να σκοτωνουμε την ωρα μας..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Τα ξερω,τα χω σκεφτει κι εγω ομως..Δεν αλλαζουμε..Ιλειανα στ αληθεια περναμε καλα γιατι το χαλας?Πως αλλιως θα μπορεσουμε να μαστε ευτυχισμενοι αν δεν ειμαστε μαζι?Δεν μπορω να αισθανθω τιποτα για αλλους,ξερω ειμαι τερας αλλα εσενα σ αγαπαω..

ΙΛΕΙΑΝΑ Μ αγαπας γιατι ειμαστε ιδιοι Οδυσσεα,γι αυτο..Γιατι εισαι ασφαλης με μενα..Αλλα εγω θελω να μου δωσω μια ακομα ευκαιρια..Πανε μηνες τωρα που δεν τρωω,οι δικοι μου νομιζουν θα παθω καμμια ανορεξια,δεν ξερω,εξαλλου οι ανορεξικοι ποτε δεν το παραδεχονται ομως κυριευομαι απο μια απιστευτη απεχθεια στο να με πλησιαζεις και να μ ακουμπας και δε θελω να τρωω το φαγητο γιατι μου το επεβαλλες καθε φορα ως απαραιτητο για να τα ξαναβρουμε το να βγαινουμε και να τρωμε κι ουτε νερο δε θελω να εισβαλλει στο σωμα μου,ουτε εσενα σε θελω,σε λιγο θα σιχαθω τις βολτες και τα καλοκαιρια και την ιδια τη ζωη επειδη την περναω μαζι σου,ηρθε η ωρα να δω αν μπορω να επιβιωσω μονη μου με τον απαισιο μου χαρακτηρα χωρις κανεναν που τον νιωθω για στηριγμα γιατι ο κοσμος δεν ειναι σαν εμας..Ειναι πολυ καλυτερος.Κι αν δε χωρισουμε δε θα μπορεσω ποτε να χω την ευκαιρια να γινω τμημα του.Λυπαμαι.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Εγω λυπαμαι Ιλειανα γιατι δεν εχεις καταλαβει πως το παιχνιδι εγω το ξεκινησα και εγω θα το τελειωσω..Δεν μπορεις να με παρατας ετσι επειδη ξαφνικα θυμηθηκες πως ισως τελικα και να μη σου πολυγουσταρει η προσωπικοτητα σου..Εμεις μαθαμε να ειμαστε με τους δυνατους..Ωραια και βγαινεις εξω και βλεπεις καποιον που συμπαθεις πιστευεις οτι θα αντεξεις να κοιτας το βλεμμα του και μονο και δε θα ριξεις μια ματια να δεις τι αμαξι εχει παρκαρισμενο απ εξω?Κι εστω οτι δεν το κανεις,οταν εκεινος σου δωσει ενα χαμογελο εσυ τι θα του αντιγυρισεις?Τι εχεις να του αντιγυρισεις Ιλειανα?Η ασφαλεια που παρεχουμε ο ενας στον αλλο και που τοσο την απομυθοποιεις ειναι το μονο που μπορεις να βασιστεις πανω του για την επιβιωση σου.

ΙΛΕΙΑΝΑ(σχεδον τρεμοντας)Πως μπορεις να μου στερεις το δικαιωμα να προσπαθησω?Γιατι με υποβιβαζεις τοσο?Τι?Θα παιζουμε μια ζωη το παιχνιδι σου?Πααααλιωσε Οδυσεααα..Εσπασαν τα ροδακια του,δεν τσουλαει πια.Τι αγχωνεσαι για σενα?Ξερεις ποσες ομοιες μου μπορεις να βρεις εκει εξω?Διαλεξε μια φιλη μου..Χαλαλι..Ολες με ζηλευουν που σ εχω..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Φυσικα,εσυ εισαι η αχαριστη..Δε θελω καμμια φιλη σου,εσενα εχω μαθει,εσενα θελω.

ΙΛΕΙΑΝΑ Με κρατας γιατι φοβασαι την αλλαγη?Αυτο ειναι παλι?Ποσο καιρο νομιζεις θα της παρει να μαθει τα χουγια σου?Γρηγορα θα προσαρμοστει..Θα μαθει πως μια φορα τη βδομαδα τρως φιλετο στρουνθοκαμηλου και πως το αγαπημενο σου τσαι,το <<ροκκοκο>>θελει ακριβως τρια λεπτα βρασιμο γιατι αλλιως γινεται βαρυ και δεν το πινεις..Θα υπομεινει το οτι θες να μπαινεις πρωτος στη μπανιερα για ντους γιατι μετα σιχαινεσαι και θα θα κατανοησει καποια στιγμη πως αμα δεν δεις τσοντα δεν καυλ...

ΟΔΥΣΣΕΑΣ(κοιταζει αγχωμενα γυρω του μηπως και ακουσε κανεις)

Σκασε...Εισαι τρελη?Ναι,αυτο εισαι,μια τρελη στα προθυρα της ανορεξιας που νομιζει οτι της αξιζει κατι καλυτερο..

ΙΛΕΙΑΝΑ Συγνωμη που σ εθιξα Οδυσσεα,δεν το εκανα επιτηδες αλλα..Δεν μπορεις να κανεις κατι..Ηρθαμε εδω,στον βωμο της γαστριμαργικης ηδονοθηριας για να σου πω οτι εχω παθει ανορεξια και με το φαγητο και με τη ζωη και μ εσενα.(παυση)Τα καταστρεψαμε ολα..(παυση)Ποσες κουζινες εθνικες να μας εχουν μεινει?Τρεις?Τεσσερις?Και μετα?(παυση)Την κατασπαραξαμε τη σχεση μας.Δεν το βλεπεις μωρο μου?(παυση,μειδιωντας)Τιποτα δε μας εμεινε να φαμε.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ιλειανα σε παρακαλω...(κλαιγοντας,της πιανει τα χερια)Ας προσπαθησουμε..μια ευκαιρια..θα υπαρχει bonus στο παιχνιδι που χρονια παιζουμε,δεν μπορει..η εστω..θα βρουμε καινουριο..οι ωρες..πως θα περασουν οι ωρες της μονοτονιας..της μοναξιας..

ΙΛΕΙΑΝΑ Οπως περνουσαν παντα..Ποτε ο ενας δεν εσβησε τη μοναξια του αλλου.Βαλε τα κοτερα του μπαμπα σου στη σειρα.Πουλησε το ενα σημερα.Αποσυρε το αλλο αυριο.Μετονομασε το <> σε <> και χαρισε το σε σε μια αγγλιδα ξαδερφη σου που θα ρθει το πασχα απ το εξωτερικο.Η ωρα θα περασει.Παραγγειλε χωριατικη σαλατα και ζητα τους αντι για φετα να σου βαλουν camembert.Καθησε στην τηλεοραση,βγαλε τα παπουτσια για να μην λερωσεις το καλυμμα του καναπε που δυσκολα πλενεται και δες τη σαπουνοπερα των 7.15.Αν δεν εχεις επαγγελματικο δειπνο το βραδυ ξαπλωσε νωρις.Πεσε στο κρεββατι και πες <<Γαμωτο τα σεντονια ειναι παλι παγωμενα>>Και κοιμησου.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Οσο μιλας τοσο σιγουρευομαι πως ολο αυτο που κανεις δε μας αξιζει.Ελα,ας μην σταματαμε,ξαναμπες στο παιχνιδι,σου δινω τα πιονια μου..Εχουμε ολο τον χρονο..

ΙΛΕΙΑΝΑ Οχι Οδυσσεα μου(τον χαιδευει στοργικα στο προσωπο)Μας μενει μονο μια ζωη..(παυση)Κι η τελευταια πιστα ειναι η πιο δυσκολη.Και το τελευταιο τερας που θα πρεπει να σκοτωσουμε,θα ναι ο εαυτος μας.Θα σε δω εκει,ξερω,με τον ενα η με τον αλλο τροπο θα χεις κι εσυ φτασει,μπορουμε να τα καταφερουμε,ειμαστε αλλωστε κι οι δυο πολυ σκληροι πολεμιστες.Αλλα θυμησου,μας μενει παντα,μονο μια ζωη.

(Η Ιλειανα σηκωνεται αργα απο το τραπεζι,ακουγεται ηχος σαν να τελειωνει ενα ηλεκτρονικο παιχνιδι και να χεις χασει,ο ηχος του game over,και τα φωτα σβηνουν)

*ως <<η φιλη μου η ανα>> αναφερεται απο τις κοινοτητες ανορεξικων κοριτσιων του internet,η ανορεξια.

ΤΕΛΟΣ

1 σχόλιο:

perdikofryda είπε...

Ματούλα πολύ πικάντικη σεναριακή σύλληψη: Εύγε! Θα προτιμούσα μικρότερο μέγεθος στις ατομικές ατάκες (πιο γρήγορο τέμπο), κι ας ξέφευγαν κάπου από την επιτηδευμένη φρασεολογία τους...